Zgłoszenie usterki – Ford

UWAGA!!! Każda naprawa gwarancyjna wymaga wysłania poniższego formularza a także autoryzacji naprawy przed jej dokonaniem.

Do rozliczenia naprawy w ramach gwarancji, niezbędny jest skan książki serwisowej potwierdzający przeprowadzone serwisy, a także zdjęcie samochodu z widocznym numerem VIN oraz stanem licznika.

Nagranie i przesłanie w formularzu logów, na których został zarejestrowany zgłoszony problem, przyspieszy pracę nad opracowaniem rozwiązania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania i możliwości uzyskania na nie odpowiedzi. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Prins Autogaz Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławicach ul. Słupska 19, 76-251 Kobylnica

Na jakim paliwie występuje usterka:

Kontakt:

Imię i Nazwisko:

Dealer/Firma:

Adres e-mail:

Numer telefonu kontaktowego:

Informacje o pojeździe:

Marka i model:

Pojemność silnika:

Numer VIN:

Rok produkcji samochodu:

Aktualny przebieg:

Przebieg przy montażu:

Data i przebieg przy ostatnim serwisie instalacji gazowej:

Jaka instalacja jest zamontowana:
 VSI 2.0 VSI DI DLM GEN 1&2 DLM GEN 3

Zgłaszana usterka:

Temat zgłoszenia:

Opis zgłaszanej usterki/problemu:

Czy została wykonana aktualizacja:

Dotychczas przeprowadzona diagnostyka, kody błędów:

Czy samochód jest unieruchomiony:

Czy samochód jest dostępny w warsztacie:

Kiedy stwierdzono usterkę
 bezpośrednio po montażu do trzech miesięcy od montażu powyżej trzech miesięcy od montażu

Data stwierdzenia usterki:

Dodatkowe informacje:

Załącz plik:
(dozwolone xls, pdf, jpg, jpeg, png). Wielkość pojedynczego pliku nie może przekraczać 5.5MB):





Dodatkowe informacje

Aby uniknąć SPAM, przepisz podane symbole w pole poniżej.
captcha

Do rozliczenia naprawy w ramach gwarancji, niezbędny jest skan książki serwisowej potwierdzający przeprowadzone serwisy, a także zdjęcie samochodu z widocznym numerem VIN oraz stanem licznika.