Fakty i mity o LPG

Fakty o LPG

Jazda na LPG umożliwia obniżenie kosztów eksploatacji.Posiadanie instalacji LPG w aucie przyczynia się do dbałości o środowisko, ponieważ samochód napędzany LPG produkuje znacznie mniej zanieczyszczeń.

 

Mity o LPG

  1. A jeżeli wybuchnie?Wykonanie instalacji w odpowiedni sposób w profesjonalnym zakładzie niweluje takie niebezpieczeństwo. Co więcej, każda część wchodząca w skład systemu, jest poddawana surowym testom. Musi spełniać w 100% wymogi bezpieczeństwa. Co więcej, wybuch zbiornika gazowego jest o wiele mniej prawdopodobny niż wybuch zbiornika benzynowego. Oferowane przez nas zbiorniki wyposażone są w odpowiedni zawór, który w przypadku pojawienia się ognia w samochodzie, umożliwia bezpieczne odcięcie gazu. Nawet w przypadku zderzenia z innym samochodem nie występuje ryzyko wybuchu. Często pojawia się również obawa przed nieszczelnością instalacji. To również jest sprawdzane i poddawane surowym ocenom, tak aby na żadnym etapie systemu nie wystąpiła nieszczelność.
  2. Gdzie to wszystko zmieścić ?Nasze systemy posiadają zbiorniki, które umiejscowione są na miejscu koła zapasowego, dlatego też przestrzeń bagażnika pozostaje w dalszym ciągu do naszej dyspozycji. Wlew gazu znajduje się obok wlewu paliwa, pod pokrywą. Części, które znajdują się pod maską, przy silniku, również wkomponowane są w taki sposób, by tworzyły z silnikiem jedną całość.
  3. To skomplikowane…Obsługa instalacji jest dziecinnie prosta. Wystarczy, jeżeli w zbiorniku jest gaz, uruchomić silnik. Poza tym, nasza instalacja DLM nie potrzebuje w ogóle benzyny do startu!!! A jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziemy chcieli skorzystać z benzyny, wystarczy wcisnąć odpowiedni przycisk znajdujący się w zasięgu naszej dłoni.
  4. Mój samochód stracił na mocy.Paliwo LPG przez wielu ludzi postrzegane jest jako źródło energii, które obniża osiągi silnika. Jednakże nasze instalacje, montowane w takich autach, jak 600-konny Ford Mustang lub Porsche Panamera są dowodem dokładnie temu przeczącym. Prawidłowo zamontowana instalacja, dopasowana indywidualnie do silnika oraz odpowiednio skonfigurowana nie przyczyni się w jakikolwiek do spadku mocy naszego auta.
  5. Diesel nie może jeździć na LPG.W Prinsie oczywiście może. Mamy system, który doskonale współpracuje z silnikami diesla.